אתר לעורכי דין

בניית אתר לעורכי דין

בניית אתר לעורכי דין הינה עבודה מאתגרת, הואיל ולשכת עורכי הדין מטילה איסורים והגבלות על הפרסום של עורך הדין, חלקם בצדק וחלקם פחות, ויחד עם זאת חלק מההגבלות אינן כתובות אולם נובעות מאופיו המכובד של המקצוע, שאינו מאפשר אתר עם פרסום צעקני, משדל, או מבייש.
אולם, עם גישה מכבדת אתר לעורך דין יהיה כרטיס ביקור סולידי, מכובד ולגיטימי.
לאתר לשכת עורכי הדין >>

דוגמאות של אתרים לעורכי דין

ישנם תחומי עיסוק של עורכי דין שבהם לקוח לא יבחר את עורך דינו דרך גוגל. זה נכון.
אולם, בכל תחום, לקוחות רבים מעוניינים לקבל, טרם התקשרות, חומר רקע אודות עורך הדין ואודות המשרד, כגון ותק, תחומי פעילות מדוייקים, ניסיון וידע, מי לקוחותיו ואפילו איך הוא נראה...

יתכן שמישהו פגש אתכם בכנס, קרא כתבה עליכם, או קיבל המלצה מחבר, הוא עדיין עשוי לחפש מידע אודותיכם לפני ההתקשרות, ואתר לעורכי דין הוא הכלי האולטימטיבי: אינטימי, סולידי ויחד עם זאת מקיף ומכיל כל מידע שאתה תרצה לספק אודות עצמך.

גולש שיחפש מידע עליך ולא ימצא אותך ברשת ירגיש שאתה "לא קיים" ולא רציני.

כיום אתר אינטרנט לעורכי דין ממלא את מקומו של כרטיס הביקור המסורתי, ולקוח פוטנציאלי לא יקבל את העובדה שאין אתר לעורך הדין.

נקודה שלישית הינה שעורכי הדין מולם אתם מתמודדים, מעוניינים לדעת מי אתם, מה הרקע, מה הוותק, מה הניסיון וכו'. זה המקום שלכם להציג את עצמכם. זה לא המקום להיעלם …

בנינו במהלך השנים אתרים רבים לעורכי דין וראינו אין ספור אתרים של עורכי דין, וסך הכל מבנה האתרים הינו די סטנדרטי ויכול להכיל את הפרקים הבאים:

להלן מבנה מוצע לאתר לעורכי דין:

  • דף בית
    מכיל כמה מילות מבוא אודות המשרד ותחומי פעילותו.
    ניתן גם להכניס תמונה הקשורה לתחום הפעילות של המשרד.
  • אודות המשרד
    דף זה מכיל מידע כללי אודות החזון ואודות האנשים, כגון – נוסדנו בשנת 2000, אנחנו מלמדים באוניברסיטה, עובדים פרו-בונו ואנחנו נותנים שירות מצויין…
  • תחומי פעילות
    דף זה צריך לפרט ברחל ביתך הקטנה את תחומי הפעילות. אל תניחו שאם תכתבו "משפט אזרחי" אז הלקוח ירוץ אליכם. לא כולם מבינים את המינוח. ניתן לכתוב למשל: חוזים, שותפויות, פתיחת עסקים, ייצוג בבית משפט, גביית חובות וכו'.אנחנו מעוניינים שהגולש יראה בדיוק את מה שהוא חיפש, ויגיד לעצמו: "או, הנה בדיוק מה שחיפשתי, אני אצור עימם קשר …".
    ניתן להקדיש פסקה לכל נושא, או עמוד נפרד לכל נושא, תלוי כמה יש לכם להגיד וכמה אתם פטפטנים …
  • ככלל מומלץ להכניס כמה שיותר טקסט לאתר משתי סיבות:
    מבחינתו של הגולש, גם אם הוא לא יקרא את כל מה שכתוב, העושר הטקסטואלי יצור לעורך הדין תדמית של בר סמכא בעיני הגולש.
    כמו כן גוגל "אוהב" הרבה טקסט.
    אבל יש לשים לב, כתיבה מרובה שלא לצורך עלול להזיק, ולעיתים יש להיעזר באנשי כתיבה מקצועיים המכירים את מאפייני הכתיבה הנכונה.
  • השירותים שלכם
    כל דבר שאתם מציעים: ייצוג בבתי משפט, חוזים, ליטיגציה, בוררות, גישור, פישור, נוטריון, תביעה, הגנה. חשוב להציג לגולש את מכלול השירותים שמשרדכם מעניק.
  • הצוות
    מומלץ לתאר את עורכי הדין במשרד, גם אם זה משרד של עורך דין יחיד וגם אם זה משרד גדול, הגולש מעוניין לדעת עם מי יש לו עסק. גם אם אתה משרד קטן, אין לחשוש שזה ירתיע את הגולש, שכן אם הגולש יצור איתך קשר הוא "יגלה" את גודלו האמיתי של המשרד, ואז הוא יחליט אם הגודל מתאים לו או לא.מומלץ לשלב באתר צילום של עורכי הדין במשרד (ורק של עורכי הדין). זה שובר את הקרח ויכול לדרבן את הגולש ליצור עמכם קשר
  • רשימת לקוחות
    הנושא נתון לשיקולו של עורך הדין להחליט אם יש מקום להכניס לאתר פרק זה.
    ניתן להכניס שמות של לקוחות, או רק תחומי פעילות, כגון: "אנחנו עובדים עם חברות היי טק, רופאי שינים וליצנים …"
  • תיקים בולטים
    במידה וטיפלתם בתיקים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה, מוכרים לציבור, או בעלי חשיבות יוצאת דופן, עם תוצאות מרשימות וכו', מומלץ לציין זאת.
  • מאמרים
    אם אתם יכולים / מוכנים / נוהגים לכתוב מאמרים, מומלץ להכניס אותם לאתר. המאמרים בונים לכם תדמית של ברי סמכא בעיני הגולשים, וכן עוזרים לקידום האתר בגוגל.
    ניתן להיעזר כותבים מקצועיים, וסך הכל זאת פעילות שיווקית חשובה.
  • תקדימים
    אין מה להאריך. אם היו לכם – ציינו זאת כאן.
  • פרסומי המשרד
    אם כתבתם ספרים או שאתם כותבים מאמרים מקצועיים לעיתונות – מומלץ להכניס לאתר.
  • מן העיתונות
    אם כתבו עליכם בעיתון או באתרים, מומלץ להכניס לאתר.
  • פעילות
    אם אתם מתנדבים לעזור, מפעילים קליניקות, חברים בארגונים, חברים בוועדות, לשכת המסחר, מכון היצוא, ועד כיתה, כל דבר התורם לחיזוק תדמיתכם בעיני הגולש.
  • ניוזלטר
    ניתן לבנות מנוע שיאפשר לכם להפיץ מאמרים למי שנרשם לכך (ורק למי שנרשם לכך). זהו כלי שיווקי יעיל התורם רבות לבניית המוניטין של עורך הדין בתור בר סמכא.
  • יצירת קשר
    מומלץ להכין הן טופס יצירת קשר והן פרטי המשרד כגון טלפונים, פקס, אימייל כתובת וכו'.
  • טיפים
    ניתן לבנות עמוד של טיפים ראשוניים ובעלי ערך לגולש, מתחום התמחותכם.
  • חלון חדשות
    בחלון זה ניתן לציין פסיקות חדשות, הופעות של המשרד בתקשורת, עניני אקטואליה הקשורים לתחום עיסוקכם וכו'. חלון המעודכן תדיר מעיד על עדכנות ואקטואליות של האתר ומשליך על התדמית החיובית של המשרד.
    אולם יש לזכור שזה תובעני ומחייב להקפיד על עידכונים.

בכל מקרה, לפני בניית אתר לעורכי דין מומלץ כמובן לשבת עם בונה האתר ולתכנן את מבנה האתר המבוקש, להחליט על תוספות מיוחדות (כגון טפסים להורדה), על שפות האתר ועל העיצוב.

תכנון מדוקדק מראש יבטיח שתקבלו בדיוק מה שציפיתם לו, ושהאתר ייצג נאמנה את אופי המשרד.

אתרים לעורכי דין
מטאפורה


בניית אתר לעורכי דין הינה עבודה מאתגרת, הואיל ולשכת עורכי הדין מטילה איסורים והגבלות על הפרסום של עורך הדין, חלקם בצדק וחלקם פחות, ויחד עם זאת חלק מההגבלות אינן כתובות אולם נובעות מאופיו המכובד של המקצוע, שאינו מאפשר...
מטאפורה - עיצוב והקמת אתרים
052-6433030